
AGENCIA MANACORNOTICIAS 06/05/2026 - 18:19:34 | ![]() ![]() |

![]() | POAP, Fundació Projecte Home, Fundació Estel de Llevant, EOI Manacor, Hospital de Manacor, Fundació Deixalles, CCOO, Fundació Diagrama, APROSCOM, CEPA Llevant |
Manacor reunirà més de 200 ofertes de feina a la V Fira de Formació i Ocupació, que amplia horaris i reforça l’oferta formativa. Manacor acollirà els pròxims 13 i 14 de maig la V Fira de Formació i Ocupació, una cita ja consolidada com a punt de trobada entre empreses, centres formatius i persones que cerquen noves oportunitats laborals o acadèmiques. L’edició d’enguany arriba amb una oferta laboral reforçada, amb més de 200 llocs de feina disponibles, i amb una ampliació de l’horari per facilitar l’assistència de més públic.
La Fira tendrà lloc, un any més, al Parc Municipal, en un espai ampli i accessible. Com a novetat destacada, el dimecres 13 de maig l’esdeveniment obrirà de 10.00 h a 18.00 h de manera ininterrompuda, ampliant la franja horària també a l’horabaixa. El dijous 14 de maig, l’horari serà de 09.00 h a 13.00 h. Aquesta ampliació permetrà una major assistència de treballadors, famílies i estudiants.
La principal aposta d’aquesta edició és l’increment significatiu de les oportunitats laborals, amb la participació de nombroses empreses de la comarca que oferiran més de 200 vacants i que disposaran d’espais propis per captar talent, recollir currículums i fer entrevistes de feina in situ. Entre les empreses participants hi haurà Terracor, Hiper Manacor, Càrniques Sunyer, Melchor Mascaró, Allsun Hotels, Dinos Invest, Rafa Nadal Academy, DRA Balears-Adalmo i Blau Hotels, entre moltes altres. L’any passat la fira va oferir més de 145 llocs de feina, pel que les ofertes actuals mostren el seu creixement com a plataforma d’ocupació.
La dimensió formativa continua essent un dels grans pilars de la Fira, amb una àmplia representació de centres educatius i de Formació Professional. Hi participaran CIFP Politècnic Llevant, CIFP Pere de Son Gall, IES Porto Cristo, IES Mossèn Alcover, IES Puig de sa Font, IES Llorenç Garcies i Font d’Artà, CIFP Son Llebre, IES Felanitx i Es Lledoner, que presentaran els seus itineraris en sectors estratègics com administració, esport, informàtica, electricitat, sanitat, comerç, hostaleria, agrària o indústria alimentària, entre d’altres.
Aquesta oferta es complementarà amb escoles d’idiomes, certificats de professionalitat i centres de formació especialitzada, ampliant les opcions per a joves que han de decidir el seu futur acadèmic, així com per a persones adultes que volen reorientar la seva trajectòria professional o millorar la seva qualificació.
La Fira comptarà igualment amb la participació de nombroses entitats socials, institucionals i d’orientació laboral, com el POAP, Fundació Projecte Home, Fundació Estel de Llevant, EOI Manacor, Hospital de Manacor, Fundació Deixalles, CCOO, Fundació Diagrama, APROSCOM, CEPA Llevant, Acadèmia Porto Cristo, Centre Mater, i l'IDEIB, entre d’altres.
Durant les dues jornades, l’espai expositiu es completarà amb un ampli programa d’activitats, tallers i demostracions pràctiques vinculades a les diferents famílies professionals, oferint una experiència dinàmica i participativa per als visitants.
La V Fira de Formació i Ocupació està organitzada pel Departament de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local de l’Ajuntament de Manacor, en el marc del programa SOIB Desenvolupament Local 2026-2027. "La Fira arriba a la cinquena edició reforçant el seu paper com a referent comarcal en promoció econòmica, ocupació i orientació formativa, connectant el teixit empresarial amb el talent local i facilitant noves oportunitats de futur", assegura la delegada de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local, Paula Asegurado. Tota la informació actualitzada sobre empreses participants, centres formatius, activitats i ofertes de feina es pot consultar a la web oficial de la Fira.


- A prisión 2 hombres por un delito de violación y agresión sexual, le echaron a la bebida droga de una chica y aprovechando que perdió el conocimiento la llevaron a un descampado de Manacor y abusaron de ella
- NoFumadores.org piden al Ayuntamiento de Manacor que la cartelería y banderolas de las playas del municipio recuerden que no se puede fumar y que están libres de humo, hay que ponerlo en la publicidad
- El Consell de Mallorca participa del XXI Foro Hosteltur en Madrid, encuentro de referencia del sector turístico
- Campos acoge la III Feria Artesana de Primavera del Consell de Mallorca. Javier Vallori y Damià Mulet, joyería; Teixits Bujosa y Maria Genovart, tejidos; Yolanda Izquierdo, Pep Toni Ferrer, llatra; Ben Calçat, calzado y piel
- El Consell de Mallorca convoca oposiciones para 86 plazas de bomberos, la mayor oferta de la historia del cuerpo de emergencias. Se han presentado 694 aspirantes para formar parte de la institución
- Incendio de madrugada en un hotel de S'Illot (Sant Llorenç des Cardassar). Desalojados los 110 clientes. El origen del incidente la quema de un extractor del baño de la habitación afectada. Ahora normalidad en el establecimiento
- Detenidos 2 varones de 42 y 51 años de edad, de nacionalidad kosovar y montenegrina, como presuntos autores de un delito de robo con violencia e intimidación ocurrido en un supermercado de Sa Coma
- Maribel Servera s’endú el X Ciutat de Manacor de Scrabble amb una partida final d’infart. Mª Magdalena Matamalas s’endugué el trofeu per la millor partida 693 punts, i Xisco Truyols el de la millor jugada
- ANPE DESPLIEGA UN DISPOSITIVO DE APOYO PARA ASISTIR A LOS 1.500 PARTICIPANTES DE LAS OPOSICIONES DOCENTES
- El Consell de Mallorca reúne a más de 300 niños, niñas y adolescentes en la feria «La Mallorca que queremos»
1

























Sí
No


















