
ajsantanyi.net 09/06/2026 - 16:18:44 | ![]() ![]() |

Santanyí conclou el curs dels tallers de memòria amb un reconeixement a la implicació de la gent gran
El municipi de Santanyí ha celebrat avui dematí l'acte oficial de cloenda del curs 2025-2026 dels tallers de memòria, una iniciativa consolidada que es duu a terme als nuclis de Santanyí, s'Alqueria Blanca i Calonge. Aquest programa formatiu i d'estimulació cognitiva és fruit de la col·laboració contínua entre l'Ajuntament de Santanyí i l'Institut Mallorquí d'Afers Socials (IMAS) del Consell de Mallorca.
La trobada ha comptat amb una nombrosa representació institucional encapçalada per la batlessa de Santanyí, Maria Pons; el tinent de batlessa, Joan Gaspar Aguiló; el regidor de Serveis Socials, Antoni Matas; i el representant de la batlessa a Calonge, Sebastià Miquel Matas. Durant l'acte, s'ha lliurat un reconeixement als alumnes en valoració a la seva constància.
La batlessa de Santanyí, Maria Pons, ha destacat la importància d'aquestes aules per al benestar del col·lectiu: «Aquests tallers van molt més enllà de l'exercici mental; són espais vitals de trobada, socialització i suport mutu que milloren directament la qualitat de vida de la nostra gent gran. Veure la seva constància i el compromís que demostren setmana rere setmana és un orgull, i des de l'Ajuntament continuarem apostant fermament per oferir-los eines que fomentin un envelliment actiu, saludable i digne».
Des del consistori s'ha volgut trasmetre una felicitació pública a tots els usuaris participants per la seva dedicació al llarg dels darrers mesos, així com un agraïment als professionals i formadors que fan possible el correcte desenvolupament d'unes sessions tan valuoses per al benestar de la ciutadania.


- VOX Manacor acusa al alcalde Miquel Oliver y a sus socios de gobierno de “utilizar el Ayuntamiento como una plataforma de propaganda nacionalista mientras los problemas reales de los vecinos continúan sin resolverse”
- La música clásica se fusiona con Sa Bassa Rotja
- Ana Ivanovic y Rafa Nadal presiden la graduación de la décima promoción de la Rafa Nadal Academy
- Què ha passat amb les oposicions d’Educació Física de secundària?
- El Tribunal Supremo avala la presencia de CONPYMES en el Consejo Estatal de la Pyme
- XXIX Feria de Son Servera el próximo domingo día 14 de junio y II Mostra del Pastor Mallorquín, el lugar elegido la emblemática posesión de Ses Cases de ca s'Hereu
- Carta a Pedro Sánchez sobre el Ingreso Mínimo Vital: Decrete la condonación inmediata de estas deudas porque un verdadero Escudo Social no arruina a las familias que prometió proteger
- La Asociación de Vecinos de Cala Magrana, Anguila, Mendia y Estany d’en Mas quiere manifestar su profunda preocupación y malestar ante el estado de abandono que sufren nuestras urbanizaciones y espacios públicos
- L'Ajuntament de Manacor presenta el Juliol Jove 2026 amb excursions, esports i nits temàtiques per a adolescents d’entre 12 i 16 anys. Les places per a tallers i excursions són limitades
- Santanyí conclou el curs dels tallers de memòria amb un reconeixement a la implicació de la gent gran













































