
ajsantanyi.net 09/09/2025 - 18:39:25 | ![]() ![]() |

Més de 320 infants participen en les Escoles d’Estiu del municipi de Santanyí, que tanquen amb gran èxit
Les Escoles d’Estiu de l’Ajuntament de Santanyí tanquen avui les portes després de gairebé tres mesos d’activitat ininterrompuda. Enguany, el servei ha batut un rècord de participació, amb 323 infants inscrits als tres centres de Cala d’Or (132), Santanyí (154) i, com a gran novetat, s’Alqueria Blanca (37).
L'Ajuntament de Santanyí posa en marxa aquest servei des del primer dia que acaba el curs escolar, fins que comença el curs següent (és a dir, els mesos de juny, juliol, agost i setembre). A més de les activitats lúdiques i educatives habituals, durant els mesos de juliol i agost s'ha ofert servei de menjador tant a Cala d'Or com a Santanyí.
L'organització d'aquest demostra el gran esforç econòmic que realitza l'Ajuntament de Santanyí per donar suport a la conciliació familiar, especialment durant la temporada alta, quan moltes famílies del terme treballen en el sector turístic. Aquesta aposta es consolida amb l'ajuda econòmica que se'ls ofereix per a la seva participació.
La batlessa de Santanyí, Maria Pons, ha destacat l’esforç municipal per donar suport a les famílies del municipi: “Estem molt satisfets amb l'acollida d'aquestes escoles d’estiu, que demostren ser un servei essencial per a les nostres famílies, especialment durant la temporada turística. La novetat d'enguany a s'Alqueria Blanca ha estat un gran èxit, cosa que ens anima a continuar apostant per la descentralització de serveis i per garantir que els nostres infants tinguin una oferta de qualitat durant les vacances d'estiu”.
Les Escoles d’Estiu no només compleixen una funció social per a les famílies, sinó que també representen una oportunitat laboral per al jovent del municipi.
Aquesta temporada, un bon nombre dels monitors i monitores que han participat en el projecte són del terme de Santanyí, la qual cosa reforça el teixit social i econòmic local.
Segons ha assegurat la regidora d'Educació, Xesca Vidal, “les escoles d’estiu no només són una eina de conciliació familiar, sinó que també són un motor per a l’ocupació juvenil del nostre terme. Molts dels treballadors i treballadores que han fet una feina fantàstica aquests mesos, són joves del nostre municipi.
És un orgull veure'ls treballar amb tanta dedicació, garantint un estiu ple de diversió i aprenentatge per a tots els participants”.


- El domingo 12 de octubre a las 19 horas en s'Agrícola Manacor recital acústico a cargo de Damià Fluxà acompañado de Maria Antònia Gomila, Toni Terrades, Carmela Font
- Activitats previstes pròximament a Vilafranca per aquesta setmana
- El PP pide a Armengol que explique con urgencia si existen pagos del PSOE vinculados a los 21 millones de la trama Koldo en Balears
- El PP de Mallorca denuncia la demagogia del PSOE con la vivienda y reivindica las acciones reales del Consell en materia social
- Magda Comas, nueva presidenta de ATA Baleares
- Marga Prohens: “Los jóvenes se han rebelado contra la doble moral de la izquierda y han tomado la bandera de la libertad del PP”
- El Govern organiza una jornada práctica sobre la gestión del estiércol en las fincas agrarias. Cuando se esparce, hay olor durante 3 o 4 días, pero es necesario para nuestra actividad, han explicado
- 52 Exposición Ornitológica de Manacor que se celebrará en el Hipódromo y también IX Monográfico del Gloster, el I del Fife Fancy, y el I de Raza Española, 1 y 2 de noviembre al público en general
- Divendres 10 d’octubre a les 20h tendrà lloc a s’Agrícola Manacor una conferència de Lluís Ballester titulada «La connexió entre la pornografia a Internet i els canvis en la prostitució»
- Dice El Pi: “La denominada Ruta Migratoria Balear es ya una realidad consolidada e insostenible: en lo que llevamos de 2025, han llegado más de 6.000 personas migrantes de forma irregular”